Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2007 14:02 - Промяната ....
Автор: m1m1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0



Мина почти месец от последният пост .... мисля,че пораснах поне малко и се поучих от някой от грешките си... Имах много време .... време през което да помисля за това какво знача за определени хора .... време да разбера кой ми е приятел .... и на кой ще му пука за мен след време ....Аз съм малка и наивна .... и приемам ,че нещата са гадни и не се опитвам да ги променям ... но дали е така .... НЕ!!!! Повече няма да позволя някой да ме обиди или да се опита да ме унижи .... някой да говори лъжи за мен .... и да ми пречи да бъда щастлива .... Съжалявам за грешките си .... но най -много съжалявам ,че не съм доказвала любовта към единственият човек ,който знае точно как се чувствам и човека който ми доказа ,че хората наистина могат да имат радостта да намерят най-добър  приятел... Искам само да кажа : ГЕРИ за мен ти си всичко .... Ти си най- добрият човек когото познавам ... най- искрения .... най-прекрасния ... и се радвам ,че те познавам и си до мен .... Не ми пука какво говорят за нас ... за това ,че сме луди и заради непрекъснатото звънене скоро може да ми спрат телефона защото сметката пак е огромна .... Не ми пука от никой и нищо ... важното е че приятелството няма край ....  Always and f0rever ....

P.S. Не мога да повярвам,че гледаш ONE TREE HILL   .... :D



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: m1m1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40554
Постинги: 22
Коментари: 41
Гласове: 1047
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930