Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 15:36 - 10 ти клас ....
Автор: m1m1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 723 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.09.2007 15:40


Лятото свърши .... Хах .... С малки изключения мога да кажа беше хубаво лято.... И така.... Училището започва .... Много промени ... много спомени... много хора... много проблеми ... абе от всичко по МНОГООООООООООООО :D А  ми е най- смешно,че не ми пука изобщо ,че е започнало... смисъл сутринта като станах ми беше ебати притесненото заклеаамм сее .... ебатии винаги ми е притеснено .... и некфо абсурдно нзз.... помня си първия учебен ден в 32 ро ..... блякккккк .... дъжд .... закъснях и влязох последна и бях като мокро пилеееееее..... и втория първи учебен ден там ... помня само ,че беше топло аа аз умирах от желание да видя един човек и го видях и ми стана гадно ,че съм го видяла :D детски истории....Сега беше по- различно... Не исках да видя никой освен НАЙ- ЯКИЯТ КЛАС НА ВСЕЛЕНАТА  и няколко приятели .... И беше ненормално забавноо просто .... и бешеее суперр милоо и нзз и аз още каквоо .... и класната .... Frau Nenka :D Мисля,че тази година няма да се влиза много :D =] Не ,че се е влизало много де ... ама яко смехх .... И сички са толкова различни и в същото време някви същите както преди .... Не искам много тази година .... освен да свърши :D Шегувам се .... нямам търпение .... :D и за тва се шегувам .... Искам я НОРМАЛНА!!!!!!!!!!! Една нормална година и ще си я получа ... Няма значение нищо .... освен аз да съм ок и приятелите ми да са ок и купона да е на 6 ... а повярвайте ще е ...щом Frau Nenka ни е класна....ии така сега съм си вкъщи ... пак ми се пуши наргиле с класа .... и пак искам да слушам абсолютните тъпотии .... и ако някой пак ми зададе въпроса ... Как си изкара лятото ?? O.o Ауууу чух го 50 пъти ... и имам чувството,че ако трябва да отговарям пак щее се побъркаммм... Време е да се стегна ... най-важната година ми започва .. започват ми курсовете и .... абее много е важно ако мина тая година по тоя начин ... Еййй Флорида ... Ей криминална журналистика .... Идвамммммммм ..... Оххх иии уроците по математика ... и куп други неща .... и незнам какво ще правя .... как ще намирам време за всичко .... само знам ,че ще има яко стягане .... трябва да почна добре за да мога да се поотпусна след месец - два ... абе кво ви занимавам .... Вълнуващо е да видиш толкова познати физиономии и толкова приятели ... дори и враговете .... Айде успешна година на всички .... И на мен ....


Тагове:   клас,


Гласувай:
0



1. gerituuu - :))
21.09.2007 11:54
Мерси и на теб успех! Браво, че се радваш на училището, аз не съм така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: m1m1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40571
Постинги: 22
Коментари: 41
Гласове: 1047
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930