Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2007 14:58 - Една седмица ....
Автор: m1m1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 865 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.08.2007 17:08


358 дни.... бях на 15 години ..... остана 1 седмица и ставам на 16 .... а защо не се радвам ??? Не постигнах много през това време .... Не успях да направя много  от нещата,които исках .... много от нещата,които се изискваха от мен .... много от нещата,които беше хубаво да бъдат направени.... и все пак времето мина ....

Един човек ми каза ,че обичам хората  да ме съжаляват .... и се зачудих дали това не е вярно .... толкова хора знаят за  проблеми ми  .... а не трябва.... и си обещавам,че няма да затормозявам никой с тях вече ... и без това повечето имат свой ... но това ще е един последен пост в който мисля да кажа всичко .....


Държах се ужасно тази година .... Сбърках в преценката си за много хора .... Доверявах се лесно .... Прощавах с огромни усилия и се съмнявах .....  Ще се променя.... Трябва да го направя.....

Трябва да се науча да съм търпелива .... Трябва да се науча ,че не винаги получаваш всичко за което мечтаеш .... ТРЯБВА!!!!

Трябва да съм по- спокойна ,по-уравновесена ..... по- щастлива ....

Трябва да спра да плача ...или поне да се опитам да не се разтройвам толкова .....

Същия човек ,който ми каза че обичам хората да ме съжаляват .... каза ,че се обграждам с възможно повече хора ...и че нямам истински приятели .... и предположи ,че това е защото са ме отхвърляли прекалено много ....

Заради това мисля ,че трябва да си намеря истински приятели .... Въпреки,че имам .... не са много,но са достатъчно ....


Незнам май пак затормозих някой с глупостите,които пиша .... няма повече .... Обещавам !!! : ]



image А това е супер сладко и просто не можех да не го постна ^_^



Тагове:   седмица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - спокойно, нормално е в тази възраст ...
07.08.2007 17:05
спокойно,нормално е в тази възраст да си мислиш такива неща :) знам,че е банално да се казва така,и това едва ли те успокоява,но вярвай ми-така е :)просто се наслади на тези години,колкото и проблемни да ти се виждат :)всичко трябва да се изживее навреме,след това ще има за какво да се сещаш с усмивка :)
цитирай
2. furiika - Миличка!
07.08.2007 20:33
И моята дъщеря преди месец стана на 16!
Проблемите са едни и същи навсякъде! Всичко, което правиш е нормално.Начинът по който се чувстваш - също! Времето е пред теб! Животът ни поднася много изпитания, през които трябва да минем, за да го осмислим! Вземай поука от всяка житейска ситуация. И накрая една сентенция:

"Докато човек открие себе си, все е някъде и никъде."

Поздрави и прегръдки! И много усмивки:):):) Повярвай ми, това ще ти помогне много!!!
цитирай
3. bubulinka - ей душко
07.08.2007 21:15
я по-кротко... колкото повече хора имаш около теб, толкова по-добре. вярвай ми!
цитирай
4. darkanion - :)
10.08.2007 22:32
http://darkanion.blog.bg/viewpost.php?id=88376 - тука е моето значение на "трябва", виж го..
Хубаво е, според текста ми, че "трябва". Означава че тая промяна ще се случи.. все някога..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: m1m1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40529
Постинги: 22
Коментари: 41
Гласове: 1047
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031