Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2007 11:54 - Равносметка
Автор: m1m1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 851 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2007 12:26


Така ....

1. Работата  .... Тежко е .... много е тежко.... НО няма да се откажа....и то не заради смотаните пари,които и без това не си заслужават всичките усилия,които полагам ами заради това,че трябва да се науча,че няма да получа нищо на готово в този живот .... ДА НАУЧИХ ГО.... И се гордея със себе си .... Защото когато този месец приключи аз вече ще съм различен човек ... Защото знам какво искам и знам,че има още толкова много да се потрудя за да получа желаният резултат... защото имам цели ... и ще ги следвам ....

2. Приятелите .... Не мога да опиша колко много ми липсват .... Дори тези с които се виждам всеки ден .... Защото приятелството е завинаги .... И никога не свършва.... Нали ?! :] Съжалявам ако се държа зле с някой,който определено не е заслужил .... СЪЖАЛЯВАМ....

3.Училището.... Мога да кажа,че не съм очаквала да ми липсва толкова.... Но е факт ...  И голям .... ЛИПСВА МИ.... и ЩЕ  продължава да ми липсва .... И хората в него...


И последно....

4. Любовта.... 1 година и 3 месеца.... Честито на мен ..... Поне вече няма човек,който да стой и да ми каже,че не знам какво е да обичаш.... О знам .... Знам ... Знам,че си съсипах сърцето ,но знам и че сбърках .... Сбърках ... И не можах навреме да се осъзная ... да забравя всичко .... и да продължа ... да търся човека,който ще ме направи щастлива... Истински щастлива.... защото за жалост знам,че този който съм избрала ... не можа да го направи...Вярно е обичам го.... Обичам  го и ще го обичам въпреки всичко и всички... НО ЗАСЛУЖАВАЛО ЛИ СИ Е???  Не знам ...
 Просто ....

"Искам да ти кажа нещо много простично, но и много трудно за казване..в никакъв случай обаче не може да ме убедиш, че това е прибързано и необмислено... Всично е точно и на място, разгледано от всички възможни страни.. И вече сигурно се питаш за какво става въпрос.. Ами за нещо, което хората забравят да си казват или пък го повтарят докато то не загуби своя смисъл..затова аз го казвам само веднъж..

ОБИЧАМ ТЕ!

Това е! Без овъртания и заобиколки..
И понеже те познавам ще ти угодя на въпросите, които в този момент нахлуват в главата ти..
Защо ли?
Ами защото ти ми вдъхна куража да живея без срам!
Ти ми даде силите да се боря!
Ти ме научи, че човек винаги, ама винаги трябва да знае какво иска и трябва да се бори за него въпреки, че ти не се бори да вземеш това, което вече беше твое!
Защото ми подари усмивки..хиляди усмивки!
И още нещо.. smile.gif

Знам, че ти няма да ме обичаш както ме обичат сега!
Знам, че ти няма да ми угаждаш, колкото ми угаждат сега!
Знам, че не би умрял за мен както други биха го направили!
Знам, че не се бори за мен, както аз за теб!
Знам, че няма да направиш за мен жертвите, които аз направих за теб!
...

И въпреки това ТЕ ОБИЧАМ! И въпреки това не мога да спра да страдам за теб..не мога да те зачеркна от живота си и не мога да си позволя да забравя това, което е в главата ми! Не мога, защото не искам! Изтрих сълзите си и преглътнах всичко, но няма да забравя!

................................... "




И така свършва този пост .... Идва 11 ставам на 16 ... и това какво променя .... вече пораснах достатъчно ....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dqvol4e - Тъжничко. . . не зависи дали си на 16 ...
23.07.2007 14:09
Тъжничко...
не зависи дали си на 16 на 17 или на 18..
ти как се чувстваш?! :))
като виждам.. минала си много :))
Бъди силна! :))

П.П.: Кой месец си родена? :)))
цитирай
2. m1m1nka - ....
23.07.2007 20:07
Ще съм силна!!! Животът сам по себе си прави човека силен ....

А иначе съм родена Август :)
цитирай
3. анонимен - hahah
23.07.2007 22:49
:D:D:D:D az pa iam na 12 (happy)
цитирай
4. анонимен - yhyhhyyh
23.07.2007 23:12
mi4ezaaaaaa weeeeeeeee ne e li [i4 aa
цитирай
5. анонимен - ooo
26.07.2007 00:24
dea miez sorka za koment4etaqta dulajat se na zdravoslivnoto mi sastoqnie i na best friendkata mi stela ;( mn sorkaaa posledniq koment glasi :mi4ecaaaaa ne6to si :x
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: m1m1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40572
Постинги: 22
Коментари: 41
Гласове: 1047
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930