Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2007 17:23 - Когато всичко свърши....
Автор: m1m1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 721 Коментари: 3 Гласове:
0



Свършииииииииии сееееееееееееееееееее!!!! Вечее съм 10 класссссссссссссссс ........ Вечее няяяя малка сии.... няя не можее .... СИчко можее по 10 го можее..... Успешна година беше бее .... 5.56 ии стипендия
си хващам и наще са доволни ... и аз съм доволна ..... И сичко е на 6+ .... Обачее е некфо ебати странното щото си мисля кво ли имам по математика и география за понеделник .... И как пак ще трябва да навивам часовника на GSM-а за 6 без 15 и той няя да звънне и както винаги ще закъснея за 1 час ..... И няма да има кафета след училище и бирички и бягане ии разни глупости .... няяя да има притеснения за оценки от контролни и изпитвания ..... И няма  да имаа ебатии купона в часовете по НЕМСКИ ии Тишината в часовете по Психология и Логика и при Сина по анг ..... Лелеле училището много ще ми липсва .... МНОГО .... И бившата класна по анг.... която е най-добрата учителка по анг...  И страхотните й часове... и милионите услуги,които е правила за мен .... И класната по музика.... Която каза,че съм различна :D и съм едно пораснало детенце ..... ии много мее зарадва.... и много си я обичам .... И бележките ..... И стоенето сяко междучасие пред училище за по цигарка и разни лафове.... ии екскурзиите .... и ученето в коридора .... :D и яките места за манджа около даскалуу ..... И най - вече разни безобразнии ХОРА..... Няма да изброявам .... Обичам ги сичките ..... Един го обичам специално.... хахах :D  ии Големият ми Гиец ..... Дето може секи ден да го виждам ама няяя  сутрин да ме чака на Коцето и да ми се кара защо съм изпуснала метрото ОТНОВО ...



БЕШЕ МНОГО ХУБАВА УЧЕБНА ГОДИНА .... БЛАГОДАРЯ ЗА ТОВА,ЧЕ ТАЗИ УЧЕБНА ГОДИНА СБЪДНАХ ЕДНА ОТ МЕЧТИТЕ СИ ... ЕЕ ИЗГУБИХ ДОСТА РАБОТИ ,НО НИЩО НЕ Е СВЪРШИЛО .... НЕ СЕ ПРЕДАВАМ ... И ЧАКАМ 10 КЛАС .... ИИ НИЕ ПАК ЩЕ БЪДЕМ ЗАЕДНО....


9A 2006/2007 .... 32 СОУ ..... BesT Class EveR (h)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
29.06.2007 18:06
Браво Миа. Ама аз са се радвам че свършихме, обаче след 2 седмици вече ще се моля да сме на даскало :D
цитирай
2. innersmile - честито :) мн добър успех! весело ...
30.06.2007 00:34
честито :) мн добър успех!
весело лято ти желая :)
цитирай
3. gerituuu - :))))
03.07.2007 11:27
Поздравления за успеха! И аз страшно се радвам, че най-накрая даскалоото е off иии никак не ми липсва честно казано :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: m1m1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40559
Постинги: 22
Коментари: 41
Гласове: 1047
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930