Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2007 15:33 - 0ver and 0ver
Автор: m1m1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 477 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2007 12:00


Е здрасти от менн :] Пак съм тук .... защото винаги когато пиша в блога се освобождавам от всичко негативно или поне се опитвам
Покрай мен много нови неща .... Брат ми има днес Ден деннн .... Става на 14 ... Вече не е малкото братче,което возех в количката .... не мога да повярвам ... вече е голям мъж.... Пожелавам му да бъде все така усмихнат и винаги щастлив и искам да му кажа,че ужасно много си го обичам ... и че винаги ще е така и ако можее сутрин да си оправя сам леглото ... че ми е тегаво :D xixi ix  :]  Такам другото нещо е завършвам с 5.5 точноо.... А може и с повече, но е малко вероятноо дее .... Товаа ее много якоо ... Направо майката и бащата ще са много доволни от дъщеря си ... И остават 3 дни .... до 29 и всичко свършва... 80 дни без училище ,но и без да го виждам .... Да тук идва още една новина .... не съм го забравила, а на 27 стават 5 месеца откакто не си говорим .... а аз аз съвсем забравих какво значи да обичаш май ръждясвам .... и ми е кофти за класа... знам ,че ще виждам повечето и лятото , но все пак ..... ми е тъжно
И съм се сдухала и не мога да спра да слушам една песничка..... THREE DAYS GRACE - OVER AND OVER ..... много хубава песен .... страхотна .....

I feel it everyday it"s all the same
It brings me down but I"m the one to blame
I"ve tried everything to get away
So here I go again
Chasing you down again
Why do I do this?

Over and over, over and over
I fall for you
Over and over, over and over
I try not to

It feels like everyday stays the same
It"s dragging me down and I can"t pull away
So here I go again
Chasing you down again
Why do I do this?

Over and over, over and over
I fall for you
Over and over, over and over
I try not to
Over and over, over and over
You make me fall for you
Over and over, over and over
You don"t even try

So many thoughts that I can"t get out of my head
I try to live without you, every time I do I feel dead
I know what"s best for me
But I want you instead
I"ll keep on wasting all my time

Over and over, over and over
I fall for you
Over and over, over and over
I try not to
Over and over, over and over
You make me fall for you
Over and over, over and over
You don"t even try to



Отново и отново

Чувствам го всеки ден-все еднакво е,
това ме събаря,но аз съм виновния.
Опитах всичко да се измъкна,
така че почвам отново
да те гоня,отново.
Защо го правя?

Припев:
Отново и отново,отново и отново
умирам за теб,
отново и отново,отново и отново
опитвам да престана.

Сякаш всеки ден е един и същ,
дърпа ме надолу и не мога да се измъкна,
така че почвам отново
да те гоня,отново.
Защо го правя?

Припев:

Толкова много мисли,които не мога да изкарам от главата си,
опитвам се да живея без теб,но всеки път се чувствам мъртъв.
Знам какво е най-добре за мен,
но вместо това искам теб.
Ще продължа да си губя всичкото време...

Припев:(2)


Много исках да сложа клипа ,но нещо не стана ... съжалявам



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Bubolecheee :)
25.06.2007 20:43
Eii sladurr,mnogo gotion pishesh ue.Evala :) Heheh ne trqbva da ti e muchno za klasa ue,mene she me vijdaash :d (gorkata ti =) Hehe cunkii ligliooo ()()
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: m1m1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40531
Постинги: 22
Коментари: 41
Гласове: 1047
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031