Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2007 16:15 - 5 месеца.....
Автор: m1m1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 559 Коментари: 2 Гласове:
0



5 месеца .... от първата и последна целувка..... Тъжно е .... защото осъзнах ,че преди него целувките не са били толкова специални,толкова истински, и най-вече целувките са били изпълнени с любов.... но не от тази от приказките.... ами истинската... малко горчивата,но винаги истинска.... Преди 5 месеца той ми подари най-хубавата вечер в живота ми до сега.... Вечерта,която може би няма да забравя никога.... Бях специална поне тогава .... Сега като си спомня мъничко боли.... Съвсем малко,но достатъчно.... Знам , че всичко за което бях мечтала си остана мечта.... Но нали мечтите са за това.... Всеки мечтае за това, което няма да има никога.... Е всичко е свършило много отдавна..... но остана  спомена и онова чувство, което ми носеше всеки поглед, всяка ласка, всяка дума.... ЛЮБОВТА.... ГОРЧИВАТА ЛЮБОВ..... ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ

ЗНАМ,ЧЕ ТИ НИКОГА НЯМА ДА ПРОЧЕТЕШ НИТО ДУМА ОТ ТОВА,НО ВСЕ ПАК БЛАГОДАРЯ.... БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО, КОЕТО НЯКОГА СИ МИ ОТДЕЛЯЛ.... БЛАГОДАРЯ,ЧЕ МИ ПОКАЗА КАКВО Е ЛЮБОВ.... БЛАГОДАРЯ,ЧЕ СБЪДНА ЕДНА МЕЧТА- ДА СЪМ С ТЕБ ДОРИ ЗА 1 ВЕЧЕР....

ВИНАГИ ЩЕ ТЕ ОБИЧАМ ......


http://youtube.com/watch?v=zDibtWBjPsQ



Тагове:   месеца,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cerafina - :) :(
08.06.2007 18:01
Разбирам те и знам за какво говориш... Запази хубавото и ти пожелавам по-скоро да преодолееш болката...
Много хубава и смислена песен!
Усмивка за теб!
:)
цитирай
2. анонимен - :):)
08.06.2007 23:01
Аз не мога да ти дам дори частичка от това,което си изпитала онази вечер,но ако можех бих направила всичко за да си щастлива.Все пак ти си моето baby star...пък и аз напоследък се държа много зле със всички ии...се радвам че все пак май ми прощаваш.И да и аз ти пожелавам да го преодолееш най-после,въпреки че знам какво ти е и колко е трудно.Поздравче:
Когато всичко свърши
и любовта огасне
Една жестока рана остава след това
Когато всичко свърши
и раната зарастне
Тогава пак се връща любовта.
((Дано твоята рана зарасте по-скоро)) (hug)(hug)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: m1m1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40561
Постинги: 22
Коментари: 41
Гласове: 1047
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930